poniedziałek, 13 marca 2017

Jak wybierać biustonosze na duży biust?

Jako posiadaczka całkiem dużych piersi niejednokrotnie spotkałam się z problemem braku dostępności dużych rozmiarów w większości sklepów. Biustonosze na duży biust były w moim mieście towarem prawdziwie deficytowym. Ciężko było dostać mi coś odpowiedniego w standardowych sklepach z bielizną, które obecne są na pasażach większości marketów. O sieciówkach już nie wspomnę, te już dawno sobie odpuściłam.
Długo nosiłam niedopasowane pod względem rozmiaru i typu staniki zupełnie nie zdając sobie z tego sprawy. Zamiast biustonoszy typu soft kupowałam staniki usztywniane, często ze zbyt małymi miseczkami i zbyt duże w obwodzie. Źle dopasowany rozmiary sprawiał, że ramiączka boleśnie wbijały mi się zostawiając czerwone ślady, a zapięcie stanika zamiast zostać na swoim miejscu wędrowało do góry, co nie wyglądało zbyt estetycznie.
Przez dłuższy czas myślałam, że tak właśnie powinno być, aż w końcu uświadomiła mnie brafitterka, która pokazała mi jak powinny wyglądać biustonosze na duży biust i dobrała dla mnie odpowiedni rozmiar. Trzeba przyznać, że był zupełnie inny od tego, który do tej pory nosiłam.
Teraz już wiem jak dobierać biustonosze na duży biust. Po pierwsze wbrew powszechnej opinii dużo lepiej spisują się staniki miękkie niż usztywniane. Jeśli mamy odpowiednio dopasowany rozmiar, ciężar biustu podtrzymywany jest przez obwód stanika, więc dodatkowe usztywnienie nie jest potrzebne. Żeby biustonosz spełnił swoją funkcję, zarówno obwód jak i miseczki muszą być dobrze dopasowane. Ważne przy biustonoszach na duży biust są także ramiączka, które najlepiej gdy są szerokie i odpowiednio wyregulowane.
Odkąd mam odpowiednio dobrany biustonosz nie tylko mój biust wygląda lepiej, ale czuję się też dużo bardziej komfortowo. Dziewczynom, które podejrzewają, że mają źle dobrany rozmiar polecam zasięgnąć porady profesjonalnej brafitterki i nie zniechęcać się brakiem dostępności w tradycyjnych sklepach. Znając już swój rozmiar warto się przełamać i zrobić zakupy w Internecie, bo wybór tego typu staników w internetowych sklepach w bielizną jest zdecydowanie większy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz